finally home

Kom precis hem från stan efter har varit med Niki, Muzze o Raymond. Tidigare under dagen så var också Shabbe, Natta, Tina o Donia o massa andra också me. Vi åt, chillade runt o så var jag me på deras irani demostration i timmar-.- haha!. Sen så började alla dra hem så vart de bara Jag, Niki och Muzze, och när vi ska börja dra hemåt så ringar Javier mig och undrar om han och Andres kan komma o jag sa att jag skulle hem men dom kom till stan ändå haha så jag missade mitt tåg för dom haha så var på t centralen med Andres o Javier tills mitt andra tåg kom o nu så är jag hemma:).
Javier väntar på att jag ska ringa honom nu också, så ska ta och göra det hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0