00.15

   Lämnade precis hem Evin som har varit hos mig hela kvällen. Vi kollade på Stomp the yard ( skit bra film måste jag säga ) huvudrollen i filmen var också skit fiin! som spelades av skådespelaren Columbus Short. Ne-yo och chris brown var också med i filmen. Efter filmen så har vi mest chillat i mitt rum o nu så behövde hon åka hem. Ska ta o ringa Donia nu som kom hem idag från Tyskland, Italien o Frankrike ääänligen!! har verkligen saknat tjejen! :)



grym dans film!

Respect n' love


Kommentarer
Postat av: michaela

stomp the yard är tuuuuung !:D <3

2009-07-10 @ 02:40:13
URL: http://marabow.blogg.se/
Postat av: Donia

älskling jag har också saknat dig <3 <3

2009-07-12 @ 14:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0