23.35

äääntligen hemma! Är så jävla trött har vaknat extra tidigt idag för att jag först skulle följa med Donia till Stan eftersom hon hade en tigit tid hos frissan. Efter hon hade klippt sig så gick vi runt i stan o shoppa lite. Därefter så åkte Donia till brommaplan eftersom hon skulle hem till sin kusin som bor där så jag började dra hemåt. När jag precis har kommit hem så smsar Andres och Raymond mig och undrar om jag kan komma till stan, men jag hade precis varit där, och samtidigt så undrar Evin om jag kan komma till Vällingby eftersom hon var där med sin kille. Jag orkade inte åka till nått av ställerna. Efter ett tag så ringer Cardo mig och undrar om han, Andres, Javier och Raymond kan komma till jakan och träffa mig eftersom jag inte kunde åka nånstans. Blev skit glad eftersom jag inte hade träffat Andres o Javier på 2 månader, shiit. Så jag drar in mot jakan och träffar dom, och som alltid har vi det jätte roligt. Var ungefär med dom från 7 tiden till 11 på kvällen. Sista timmen så kom Evin också så alla vi vart tillsammans, och nu så är jag hemma!
Laddar upp lite bilder från idag:)
klicka på dom för att kunna se bilderna större

     

1. Javier på stationen
2. Andres me sin babyface haha har såklart bilvit så jävla brun:P
3. Cardo, Andres, jag och Javier haha
4. me and my twin :) ♥

Kommentarer
Postat av: raymond

fett roliig dag asså haha fett mycke vi garva ! XD

2009-07-28 @ 23:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0