BILDER FRÅN TURKIET 09

äntligen så har pappa varit o köpt en ny USB sladd till kameran eftersom jag råka slarva bort den andra. Lägger in lite bilder från min Turkiet resa som var i Juni.

Bilder från den största staden Istanbul

Utsikt från resturangen jag satt på


Min kusins klädgarderob :o


Min kusin Berfin och min syrra Malin vid poolen på baksidan


Min kusin så jävla sööt <3


Filminspelningsdagen vid stranden


En känd skådespelare i Turkiet och jag haha


Jag och min kusin som är skådespelare


Efter filmen blev klar med sin sista scen så kom en hel del kameror som ni ser haha


Min kusins man Yilmaz Erdogan som är Turkiets mest kända filmreggisör/skådespelare


När filmen var klar, min kusin <3



Konsert


Bilder från Turkiets huvudstad Ankara

Mina små kusiner och jag, haha lägger märke till vad min kusinsbarn har fingret nånstans haha


Min kusin och min andra kusins man



Bilder från den kurdiska delen i Turkiet

Jag på en trappa



På min kusins bröllopp/ haha som ni ser så förstör en av mina kusiner bilden -.-


På min kusins bröllopp


På min kusins bröllopp / min bror


På min kusins bröllopp / jag och två av mina kusiner


Kusiner <3


På en liten båt haha


Kusin och jag haha driv bild


Kusin <3


Två av mina kusiner, måste bara säg att min kusin åt vänster har en jätteful tröja på sig:P



Så, det var några bilder från min resa. 
ta mig tillbaka  ♥

Kommentarer
Postat av: göcmen

it looks like you had fun in Turkey! =), your brother Servan<3

Postat av: Narin

Yes i had my brother :) <3

2009-07-29 @ 22:46:55
Postat av: Anonym

nån gång ska jag följa m narin :o

fan vad härligt det ser ut :) <33

2009-07-30 @ 23:24:13
Postat av: denizs

du är så fin när du sitter på trappan! <3

2009-07-30 @ 23:45:53
URL: http://denizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0