yo

Snackade nyss i telefon med Ifrah. Vi snackade om fotbollen som vi båda dör för. Egentligen så skulle jag o Ifrah vara på ghotia cup nu men jag slutade med fotbollen och Ifrah ville inte följa med. Hon fick mig att bestämma för att börja igen mår verkligen dåligt när jag inte spelar fotboll. Så vi har bestämt för oss att Ifrah slutar i sitt lag och vi båda börjar tillsammans i ett annat lag vilket lag vet jag inte än vilket det blir, VI snackade också om alla våra fotbollsminnen vi har tillsammans hahaha kunde inte sluta att dö av garv!

Just nu så ska jag snart till frissan och klippa mig och därefter ska jag hem till Ifrah


Ifrah och jag för ett årsen efter en match

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja kmr ihåg den där matchen, haha :)<3

2009-07-13 @ 17:52:34
URL: http://eelyy.blogg.se/
Postat av: ifrah

yeeaahh

2009-07-31 @ 23:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0