Hemma hos Donia

SItter här nu med Donia och Sara, ( tack för det fina inlägget sara hahaha -.- och jag e bäst btw )
Dagen började med att jag mötte Donia, Sara, Raymond och Erik i Kista. Vi gick runt lite och därefter till Barkarby där Sara fixa gratis korv och pomesfrites till oss alla - haha husbybarn aso.. iaf sen så drog vi till Jakobsberg och träffa Shabbe inne i centrum. Sen så tog vi tåget till Barkarby igen och åkte hem till Donia eftersom jag och Sara ska slagga här ;)

Lägger upp lite bilder som togs idag ( klicka på bilder för att se dom i större format )


Raymond, jag, Erik och Sara på bussen :)




Raymond, Erik och Donia haha


Sara, Erik och Raymond ( haha! )



Donia, Raymond o jag



Erik pimpen hahaha


Sara och Erik, fett söta :)


Nu ska vi tagga ut, skriver senare
Respect n' love

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha narin fuck you husby äger DIG & viksjö hahaha:)

2009-07-11 @ 12:34:58
Postat av: lisa lundellé

är sara och erik ett par?

2009-07-11 @ 12:35:27
Postat av: Donia

hahah neeej lisa fiisa =)

haha dagen va fett rolig.. spec sara som tror att barkarby o jakan e Husby xD älskar eeer

2009-07-11 @ 18:44:11
Postat av: Raymond

O_o ja ser inte normal ut på nån av dom där...

men rolii da vare iallafall XD men inte slutet :(:( =¨(

2009-07-12 @ 14:07:26
Postat av: Sara

va hände på slutet raymond:P?



nej lisa haha vi e inte ett pa

2009-07-12 @ 19:35:58
Postat av: Sara

va hände på slutet raymond:P?



nej lisa haha vi e inte ett par

2009-07-12 @ 19:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0