NIKI OCH EVIN IS BACK

Wiihoo Niki har kommit hem från Spanien och Evin från England, änliigen!

Igår så kom Evin hem till mig så jag spenderade hela dagen med min bästavän

Idag så började dagen med att jag tog en sväng in till Kista Centrum där jag först skulle möta upp Raymond och Niki, superkul eftersom jag inte hade träffat henne sen hon åkte iväg. När vi var vid SF biograften så träffade jag Silvia där hade inte träffat den sjuka människan sen dagen innan jag åkte till Turkiet, haha.
Därefter så mötte vi upp Cardo. Vi gick lite runt i affärer och så sen skulle Niki börja dra till bion eftersom hennes familj väntade på henne där. Så jag, Raymond o Carre gick in på donken och åt sen därefter så började vi dra oss hemåt :)


Raymond, Niki, jag och Cardo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0