Pride Festival

Kom precis hem efter en lång dag i Kungsan. Jag och Amanda började o åka inte till stan för att först möta upp Camilia, blev skit glav över att få se henne igen efter alla dessa veckor. Vi gick sen in till donken där vi skulle möta Raymond, Javier och Andres då vi också träffade Donia, Sara o alla. Jag, Amanada, Camilia, Raymond, Andres och Javier gick sen till pride festivalen där vi träffade Cardo. Vi gick runt och gjorde massa saker. Sen så hade Cardo gått och hämtat en hel hög med kondomer som han sen kastade då mest på mig -.- VÄNTA BARA CARDO!!! hahaha men aja nu är jag iaf hemma.

Haha Andres typ somna


Javier strike a pose haha


Amanda med sin tönt pose


Vi alla fick 90 % sen Amanda fick 70 haha fett synd


Jag och Javve Tvilling :D


Jag och Camilia var dom ända som svara rätt så vi fick diplom haha!


Camilias papper hahahaha!


Cardo jävla kurd haha låste in Andres, Amanda o Camilia

Kommentarer
Postat av: amanda

hahahh, fuck you Narin :)

<333

2009-07-30 @ 22:50:42
URL: http://sjundemaj.blogg.se/
Postat av: cardo nasri

bästa bilden !

2009-07-31 @ 01:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0