tjaaabba!

Har inte varit inne på datan dom senaste dagarna så ska berätta lite kort vad jag har gjort

Tisdags: Så började dagen med att jag åkte in till stan där jag träffade Donia, Daniel, Bahador, Poya m.m. Dom hade demostration där så jag satt där o väntade tills den var klar. Efter demostrationen var klar så åkte vi till Sollentuna där vi skulle träffa Hanif och hans kompis. Vi var där ett bra tag sen så började vi dra hemåt:)

Bild från idag på deras demostation hade tråkigt så tog en bild haha


Onsdags: Åkte jag till stan igen för att träffa Donia, Raymond, Cardo, Sara, Daniel osv. Vi var i stan typ hela dagen sen senare under kvällen så åkte jag, Raymond, Cardo och Donia till Kista.

Raymond haha när vi var påväg till Kista


Idag träffade jag först Amanda som nyligen har kommit hem från Thailand. Vi åkte först till Willys för att köpa godis sen därifrån åkte vi hem till Donia och hade filmkväll. Vi såg på filmen Taken. Se den! :)

Amanda när vi satt på bussen påväg hem :)


Kommentarer
Postat av: `hjuadju

hahahha va har häänt m javier kaviar ahahaah

2009-07-16 @ 22:36:10
Postat av: Donia

jupp filmen va jättebra;) och dom dagarna me dig va bääst! love u <3

2009-07-16 @ 22:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0